تبلیغات
یادبگیریم که چگونه یادبگیریم
 
 
 
افسانه رحیمی . کارشناس کودکان استثنایی . روانشناس ارشد کودک و نوجوان . مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی

توصیه آقای دکتر مجدفر به منظور کاهش چندگانگی اجرای سبک ارزشیابی کیفی_توصیفی

نویسنده : افسانه رحیمی | تاریخ : 06:18 ق.ظ - دوشنبه 21 مهر 1393









رهنمود آقای دکتر مجدفر در راستای :



انتقال صحیح و وحدت در آموزش مجریان طرح ارزشیابی کیفی توصیفی



کامنت آقای دکتر مجدفر، در ارتباط با پست "رهنمود آقای دکتر حسنی" را، بدون کوچک ترین تغییر روی وب گذاشتم تا همه دوستان مطالعه کنند. با سپاسی سراسر قدرشناسی از هر دو استاد بزرگوار و دلسوز

 مرتضی مجدفر

یکشنبه 20 مهر 93 15:48

سلام. من اصلا در مورد ارزشیابی توصیفی چیزی نمی دانم و چون در این حوزه کار نکرده ام به هیچ وجه به خودم اجازه نمی دهم در مورد محتوا و روشهای علمی - اجرایی این موضوع نظر بدهم. ولی حرفم این است که فاصله محل کار آقای حسنی با آقای قره داغی حدود 300 متر قدمی و یک ایستگاه اتوبوسی است؛ از اواسط خیابان ایرانشهر شمالی تا ابتدای ایرانشهر جنوبی یا ساختمان علاقه مندان در ابندای خیابان سمیه تهران. چرا هر دو دوست بزرگوار که من جداگانه به هر دو ارادت کامل دارم، نمی نشینند و در مورد همین چالش ها که معلمان را به مخالفت حدی و بعضا آتشین با اجرای طرح کشانده است، صحبت نمی کنند. نگاهی به وبلاگ دکتر حسنی و نیز مقاله ای که امسال در شماره مهرماه رشد ابتدایی چاپ شده است، مدعای بنده را در مخالفت معلمان با ارزشیابی توصیفی نشان می دهد. گناه معلمان چیست که حوزه اجرا و پژوهش در وزارتخانه نمی توانند یا نمی خواهند با هم هماهنگ شوند. تازه به غیر از این دو حوزه سازمان پژوهش و دفتر تالیف را هم داریم که آنها هم کتاب راهنمای ارزشیابی توصیفی خودشان را تالیف می کنند و به دنبال آنند که مفاد همین کتاب را به اجرا درآورند. محض رضای خدا و به خاطر بچه ها لطفا هماهنگ عمل کنید.





دسته بندی : سخنی با همکاران ,
 

آخرین مطالب

» ششمی ها، لطفا بخوانید : ( شنبه 15 فروردین 1394 )
» ششمی های عزیز : ( دوشنبه 18 اسفند 1393 )
» هیچ دانش آموز ششمی، نباید در نوروز بدون برنامه بماند ( جمعه 15 اسفند 1393 )
» جلسه هم اندیشی مشاوران پایه ششم ( چهارشنبه 15 بهمن 1393 )
» بلاخره انتظار ها به پایان رسید......... ( دوشنبه 13 بهمن 1393 )
» اندر احوالات آزمون جلیل القدر تیزهوشان ( یکشنبه 12 بهمن 1393 )
» آزمون ورودی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان ( یکشنبه 12 بهمن 1393 )
» با شما هستیم، همیشه و همه جا، در پناه حمایت حضرت دوست ( چهارشنبه 8 بهمن 1393 )
» فایل صوتی نظارت والدین بر وظایف تحصیلی دانش آموزان ( دوشنبه 6 بهمن 1393 )
» هم تفریح، هم درس خواندن ( دوشنبه 6 بهمن 1393 )
» نیمسال دوم را با تحلیل روش های مطالعه در نیمسال اول آغاز می کنیم ( شنبه 4 بهمن 1393 )
» تکنیک های مطالعه درس علوم ( جمعه 3 بهمن 1393 )
» پاسخ به سوالات (57) ( دوشنبه 29 دی 1393 )
» فایل صوتی موفقیت تحصیلی ( شنبه 27 دی 1393 )
» پاسخ به سوالات (56) ( جمعه 26 دی 1393 )
» برای انتقال بهتر مطلب به حافظه بلند مدت: ( شنبه 20 دی 1393 )
» چگونه بر فراموشی مطالب خوانده‌ شده غلبه کنیم؟ ( شنبه 20 دی 1393 )
» آیین نامه ارزشیابی کیفی -توصیفی شش پایه دوره ابتدایی تصویب شد ( دوشنبه 15 دی 1393 )
» گزیده ای از همایش مدیریت کودکان ونوجوانان در فضای سایبری ( یکشنبه 7 دی 1393 )
» آمادگی برای آزمون (2) ( یکشنبه 7 دی 1393 )
» من در امتحان موفق می شوم اگر: ( سه شنبه 2 دی 1393 )
» پاسخ به سوالات (55) ( یکشنبه 30 آذر 1393 )
» تکنیک های کنترل حواس پرتی در زمان مطالعه ( شنبه 29 آذر 1393 )
» صحیح مطالعه کنیم ( پنجشنبه 27 آذر 1393 )
» تشریحی خواندن گام اول، تست گام دوم ( پنجشنبه 27 آذر 1393 )
» پا از گلیم درازتر کردن های یک روانشناس!؟!؟! ( شنبه 22 آذر 1393 )
» فایل صوتی کارگاه اقدام پژوهی ( پنجشنبه 13 آذر 1393 )
» امان از قدر ناشناسی اساتیدا!؟!؟!؟! ( جمعه 7 آذر 1393 )
» نقش تحصیلات مادر در موفقیت تحصیلی فرزندان ( یکشنبه 2 آذر 1393 )
» روش صحیح درس خواندن = موفقیت ( جمعه 30 آبان 1393 )